miercuri, 18 iulie 2012

Postare noua . Ora 19:53, 7 Iulie . Acuma incepe ...

Is curios cate tigari bag in mine pana la final . Cancel forta 120% , ca in Rusia ;) . Waw , parca ma simt prost ca scriu dupa atat timp . Suntem in Iulie , dar lucrurile s-au cam schimbat . As vrea sa spun in bine,dar in rau total nu am dat. E undeva la mijloc , sa spunem ca biblic vorbind sunt " la mijloc , unde esti ca o sardina scapata din conserva pe asfaltul incins . ( ca daca esti in conserva stai dracu mai bine )


Sa incepem cu , un inceput desigur . Desi ar fi interesant sa o iau de la sfarsit spre inceput . Neah , hai sa fiu special , si diferit , sa o luam invers azi . Sunt pe dos,am chef de asa ceva . DECI , atenti maxima copii si mame ! ( nu stiu de ce scriu asta , ceva este in neregula cu mine ) sau cu tine ?

Dupa cum stiti , si nu stiti , my love life sucks ass . la propriu , figurat,trans-dimensio-chimico-eculativo-degeneric-anal . Minus ultima parte . Sa incep cu ultima "achizitie" , daca se poate numi asa ? Nici nu ma baga in seama , un semn de la mine ramane acolo,in trecut,in spatiul cosmic neaspirat de nimeni , nebagat in seama si lasat sa fie , pur si simplu , un praf cosmic interdimensional . E ok , nici eu nu ma mai complic asa mult,dar totusi , cineva ar trebui sa spuna "STOP!" , ca politistii pe varianta . De ce le sustrageti pe fete de meseria majesta de prostituata? Rusine !!!

PS: nu voi preciza nume in acest articol ( prea multe )

Trecem la fatuca inaintea acesteia . Ce pot  spune , Dragoste la prima vedere pe floor . eram ca acei copii mici , cum am fost toti , pe zahar ! asemenea cocainei , dar ce plm sa stiu eu de droguri la varsta aia , nu ca ultimele DEgeneratii de copii care trebuiau avortati in primul tombeorn gasit intr-o alee intunecata , in case se afla un alt fetus descompus.Continuam . Fata roshcata , ardeleanca , m-a dat pe spate . Gandire de nota 10+  la inceput . Nu gaseam ceva contra la el , bine,la ea personal . Gaseam la pisicii ei care mi-au distru picioarele o luna intreaga . Ah,uitasem sa spun ca o luna am locuit la ea . DA,pare stupid asa din prima , dar nu imi pasa . Asa a escalat situatia noastra , si din poartea ei , nu a mea . Nu am spus NU niciodata . La inceput , voiam sa vad unde ajunge aceasta escalare,si a ajuns departe . Din discutii si mishcari , adunate cu priviri si alte discutiii am ajuns ca vrem acelasi lucru , si chiar venise vorba de copii . EU si copii , nu e o combinatie buna , la 21 de ani , dar nu mi-a pasat.am vrut ceva special si lipsit de " futai seral" , si am primit . Ceva serios . E vorba de o luna , oameni buni , dar vorba lui Para ( amicul meu spiritual , si nu pot sa descriu acest lucru pentru a intele toti) ca " Ai ajuns la un moment in care tu , stii ce doresti . Spiritual vorbind , totul escaleaza atunci cand ai toate aceste elemente adunate " ... ( nu este un quote exact,dar asta am inteles eu ) . Long story short , la o luna , tipa promoveaza unde vrea ea , lucrase de 6 luni deja cand am intrat eu,deci avea peste un am de munca . Promoveaz , device mega rece cu mine , si isi ia concediu o data cu mine . Voiam sa ii fac o surpriza romantica in Sibiu , cand imi spune sa " Trec peste ea , ca are prieten in Sibiu deja " . Moralul meu a cazut sub nivelul unui microb , lucru care l-a observat mama doar vorbind la telefon cu ea . Sincer , dupa atata timp de la Diana , am iubit . am simtit caldura sentimentala , simteam confort si siguranta . A tinut sa mergem la Sibiu sa ii cunosc prietenele , am fost cu o placere in suflet incredibila , avea si spectacol pirotehnic care nu s-a mai tinut in ultimul moment. Am vrut sa o iubesc , am facut asta . M-a dezamagit cand in ziua in care a venit la munca , si-a dat demisia DIRECT , si-a luat ramas-bun de la toti oamenii pe floor si eu am ramas cel exclus total.Fara remuscari,fara resentimente,tipa a plecat . Dupa 2 luni revine in Bucuresti , nu stiu de ce . Ma apuca spumele pe floor , am vazut-o intr-o pauza . " Da dc a venit? / Ce vrea ? / Dar ce cauta aici , vrea sa se reangajeze? " . Nu , venise doar pentru o seara lejera si plina de distractie cu alte " fatuci" , sa nu le zic altfel , de la munca . E ok , a trecut . Vorbesc cu ea acum 5 zile , "Ce mai faci? / Cum mai e ? " , totul ok,raspunsuri ok . A doua zi , "In a relashionship " ... Nu sunt lucruri de care ar trebui sa imi pese , ba chiar deloc . Dar,am iubit acea fata , si nu pot . Nici macar gandul ... Nu pot procesa aceste informatii atat de rece .

Si cam aici se termina defapt realizarile " sexuale " ale mele . Minunate , nu ? I know how to pick them , cum zicea mama . Dar sa luam asa , bucati din viata mea , si schimbari :) .

L-au Mutat pe Para dupa proiect , nu stiu daca am spus asta . L-au mutat jegurile , pe AEQ , care din ce am vb cu el , e mai ok  .Se descurca mai bine omul acolo . Si ma bucur maxim pentru el ca a ajuns acolo , cu astfel de detalii . Dar a fost fun inainte sa plece , si ultimele lui cuvinte cand a fost anuntat ca TREBUIE sa plece de pe OS , ca altfel nu are slujba : " Bla blka bla , Domnule Sandu , acestea sunt cerintele , aveti vreo intrebare ? . - Da , spune-mi ca e si Pascu pe lista ! . - Domnule Para,nu am voie sa divulg celelalte nume,dar sincer,nu stiu despre cine vorbiti,nu este pe lista" . Deci , cum sa nu iti cada o lacrima cand auzi asta ? Im icade acuma cand realizez ce scriu , pentru ca mintea ma duce in acele momente vizuale/auditive,si nu ma pot abtine. Nu salariu , nu TL,nu alte detalii de job , ci daca vin si eu . Plm , asta m-a facut sa ma simt nu mandru de mine , ci ultimu jeg de om ca el pleaca si eu raman . Cand am aflat de mutare , m-am duc la TL-ul meu si i-am spus " Muta-ma pe AEQ , nu vreau discutii si nu imi pasa de repercursiuni,eu vreau acolo ! Asta , sau il aduci pe Para inapoi ! " Dar,nu mi s-a permis desigur . Si am ramas acolo,cu compromisul ca macar il vad in pauze . Nu prea se intampla din pacate,dar in timpul liber , ne vedem :) . Macar atat , decat nimic

Am avut party la munca , distractie maxima si bairam , nu imi aduc aminte . Am fost la Para acasa si am baut mult . Am plecat amandoi turmentati , si , cand am ajuns , aveam 5 vouchere pt bautura . un voucher = o un cocktail . Am avut 15 , m-am facut pilaf instant . Para , si mai si , am auzit povestile a doua zi , dar nu intre in ale lu' Para , ca sunt "speciale" . Ale mele , cam banale asa,in comparatie . Am stat cu o fata care ma placea foarte mult,dar eu nu prea aveam aceleasi sentimente fata de ea . urat din partea mea , stiu . Am ajuns sa beau destul , mi s-a spus ca le faceam pe "colege " , intr-un stil amabil si plin de gentleman-ism , curve,nesimtite si usuratice  ( desigur folosind alte expresii de argou) . Dar,cel mai interesant moment a fost cand am "dansat" cu o colega foarte atragatoare . Descrierea ei a fost urmatoarea " Nu prea dansai , mai mult cum baleai dupa cum dansam eu in fata ta" . Fata avea mishcari , si eu am respectat acst gest prin a imi " Catea o bala , 2, ,3 si asa mai departe " in fata ei :) . M-am simtit , cam inuman in acel moment , DAR , cu respect fata de munca fetei maxim . Ceva a declansat acea " baleala " a mea , deci este de remarcat ;) .

Acuma cam trebuie sa ies sa ma vad cu o amica . Mai las asta , spre final . In curand o sa imi iau aparatul foto pentru care am strans 7 luni de salariu pentru el . Si abea astept sa il "faram" , aka "utilizez excesiv" . :D  poate voi posta si cateva fotografii cu el , cine stie .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu