luni, 4 iulie 2011

Ceva despre Bucuresti

Anul 1 . Asta am fost in octombrie 2010 . La facultate in Bucuresti , misto , nu-i asa ? A cam fost :)) Primele impresii au fost ele in defavoarea bucurestenilor , daca pot spune asa , dar cu timpul s-a schimbat .

Sunt la Stiinte Politice , la Universitate . Suna ca fiind ceva interesant . Nu e ! dar , plm, trecem peste . Colegii mei , niste ciudati in mare parte , doar vreo 6-7 cu care ma inteleg bine . Restu nici nu vreau sa-i vad macar , sunt idioti :) . Am avut si un inceput foarte interesant de facultate : dupa , cred ca 2 ani si jumatate ( sa ma corecteze cineva daca gresesc perioada ) m-am despartit de dragostea mea din liceu . Nu intru in detalii acum , o sa am o rubrica speciala pentru acest lucru .

Deci , proaspat ajuns in bucuresti , colegi noi in clasa , colegi noi in camera ( am uitat sa precizez , am stat in Regie ) toate noi , trebuie sa te obijnuiesti . Si mai apare si tranta cu despartirea ei ... :)) Plm , trecem peste . Mai am 2 tigari , sper sa rezist , ca sunt la a 2 cana de cafea . Asa , colegi de camera ... Legs , Grasu ( sau Willy , Negrule , Porky si ocazional Ciumpi ) si inca un tip ciudat ( era la ASE ) Martin , cv de genu . Au fost colegi de nota 10 , am avut noroc ca am nimerit cu ei . Ne-am distrat , am baut , am baut mai mult , am fumat ocazional , uneori mai si dormeam si , rar de tot , il scoteam pe Legs din camera sa iesim la o bere !!!!!!!!

Si , sa ne intoarcem la tranta . Dupa despartire , am fost devastat , pt ca plm chiar o iubeam , bla bla bullshits bla . Si apare varamiu cu propuneri " Hai coaie in Kulturhaus sa agatam tipe , abea treci si tu peste aia " . Si m-a convins sa ies , ce dreaq barem sa incerc . Si ajungeam acolo , dupa 2 beri maxim , disparea pt vreao ora , doua .... ma lasa singur sa ma descurc :))) Tin sa precizez ca ii multumesc pt asta extrem de mult . Am ajuns sa cunosc la persoane , unele ok , altele nu , dar oricum , am  facut cv care daca eram inca cu ea nu puteam . Si mi-a placut foarte mult .

Am ajuns sa cunosc oameni fel si fel . Si , intr-o seara , spre dimineata , cred ca era ora 4 , am cunoscut pe cineva care m-a impresionat atat de mult in cele 30 min cat ma dadeam la ea :)) incat am ajuns prieteni buni . A fost o seara pe care eu nu o voi uita , si cate am observat , nici ea .... eram beat , si replica mea de agatat a tinut-o minte . Dar , intr-o seara cam am iesit la o bere mai multi , am intrebat-o ce naiba a vazut la mine in seara aceea de mi-a dat si numarul cand i l-am cerut la plecare , si raspunsul ei m-a lasat putin pe ganduri " Stii , sunt unele persoane la care iti dai seama ca merita sa iti petreci timpul cu ei inca din primele minute ale conversatiei , iar la tine asta am simtit " . Aceasta conversatie intre noi a avut loc dupa 6 luni de cand ne cunosteam . I-am cunoscut si prietenii , Alexandra , Ruxy , Punki :)) , Ratza , oameni la fel de interesanti ca ea , si super ok . Si , cum spune Blondi " totul se intampla cu un scop " , si am inceput sa cred acest lucru . Am avut multe de invatat de la ea , si inca mai am , lucruri pentru care ii multumesc enorm de mult . Mi-a schimbat modul in care percep unele lucruri acum , care daca mi le spuneai acum un an chiar , nu le acceptam .

Mie imi place in Bucuresti . Si nu este legat de fatul ca nu sunt de acolo . Am aterizat cu carutza , cum spunea un coleg de camera , si cand am vazut tramvai am aruncat cu coceni in fata lui sa-l hranesc . Mi s-a desfacut parasuta deasupra bucurestiului , venind de la Buzau , si am ramas indragostit de ideea orasului. M-a atras fatul ca acolo intalnesti oameni din toate colturile tarii . Mi-am facut prieteni prin Ploiesti , Valcea , Braila , Constanta , Galati , 2 Mai , Sibiu , Calarasi , Pitesti , si alte orase care nu imi mai vin in minte . Este un oras unde gasesti orice , pentru orice fel de persoana . Toate gusturile se intalnesc acolo .

Cluburile in plac foarte mult , de precizat si pentru ca la noi in oras nu sunt genul ala de cluburi :)) . Imi place foarte mult in Kulturhaus , CLub A , ocazional Goblin , si mai nou Revenge si Expirat pe unde ajung numai la 6 dimineata si rupt de beat . Oamenii sunt foarte interesanti , imi place sa cunosc oameni noi in fiecare seara in care iesim , cu unele persoane am ramas si prieteni . Multe lucruri s-au intamplat in acest an de facultate , lucruri de care sunt mandru , nu regret nimic din ce am facut . Avem o viata , o perioada de facultate , dupa, ajungi la job , toata ziua la munca , cand plm sa mai ai timp sa-ti traiesti viata ? Mai tragi de tine pana pe la 30 de ani , cu chiu cu vai , dar la un moment trebuie sa te asezi . Nu zic , si dupa mai sunt lucruri pe care le poti face , dar e deplorabil sa vezi oameni de la 35 de ani ( am intalnit din pacate ) in cluburi , care agatza fete de 20 de ani .

Asta a fost doar introducerea , vor urma mai multe postari cu detalii , interesante sau nu , dar totul este adevarat :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu